ست کردن پارکت و پرده زبرا
نوشته شده توسط : پرده متین

ست کردن پارکت و پرده زبرا یکی از مواردی می باشد که در نهایت می تواند به زیباتر شدن محیط اطرافتان کمک کند. مجموعه پرده برقی در ادامه چند نکته و ایده برای ایجاد هماهنگی میان پارکت و سایر کفپوش ها و پرده زبرا ارائه خواهد داد.

 

ست کردن پارکت و پرده زبرا برای خانه های کوچک

اگر خانه های کوچکی دارید و پارکت استفاده شده برای آن تیره می باشد ، بهترین انتخاب پرده های روشن می باشد.یکی از موارد بسیار مهم در هماهنگی و ست کرن پرده زبرا با کفپوش و پارکت در خانه های کوچک، استفاده از رنگ های روشن و طرح های خلوت می باشد.  اگر پارکت دارای طرح های شلوغ می باشد بهتر است تا حد امکان پارچه هایی را برای پرده برقی انتخاب کنید که ساده و خلوت باشند. 

 

ست کردن پارکت و پرده زبرا برای خانه های بزرگ

این قبیل خانه ها به دلیل عدم محدودیت به شما حق انتخاب بیشتری داده و انواع پرده اتوماتیک را می توانید در آن استفاده کنید. اگر محیط دلباز و بزرگ با نور طبیعی عالی دارید می توانید از رنگ های تیره و روشن برای پارکت و انواع پرده زبرا استفاده کنید.

 

ست کردن پرده و پارکت رنگ روشن

یکی از بهترین شرایط برای هماهنگی رنگ پرده و کفپوش، روشن بودن رنگ کفپوش است. در این صورت می توانید با در نظر گرفتن قوانین رنگ بهترین ترکیب را انتخاب کنید.

 

ست کردن پرده زبرا سبک خانه های مدرن

اگر چیدمان خانه با سبک های مدرن انجام گرفته است، درنتیجه بهتر است رنگ های خنثی را فراموش نکنید. پارکت خاکستری با طرح های متنوع در بازار موجود می باشد و در این شرایط می توانید با پرده زبرا سفید و صورتی و آبی و حتی بنفش خانه ای فوق العاده داشته باشید. 

 

برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

 

مطالب پیشنهادی

بهترین رنگ برای پرده آشپزخانه





:: برچسب‌ها: پرده زبرا , پرده برقی , پرده کرکره , خرید پرده زبرا , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: